Çarşamba

ÇİKOLATALI MUFFİN

 
 
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.
Bir süredir görüşemiyorduk. Şöyle güzel bir tarifle devam edelim dedim. Bu arada tabiyki boş durmadım elimde epey tarif birikti. Bunları sırayla paylaşmaya devam edicem. Bunun yanı sıra müthiş bir network işinde iş ortağı oldum. İlk olarak ürünleri kullanarak başladım. Kullandığım tüm ürünlerden inanılmaz memnun kaldım ve bunun üzerine iş ortağı olmaya karar verdim. Bahsettiğim firma 30 yıllık bir Alman firması. Aloevera ürünleri ve dermokozmetik ürünler var. Dünyada tüm firmalar arasında aloeverayı en çok kullanan firma olup ürünler dermatest onaylı. Evet LR dan bahsediyorum. Ben bu işe girerek hem insanların memnuniyetini hem de hatırı sayılır para kazanıyorum. Üstelik girdiğim ilk 5 ayda araba kalifikasyonu için puanımı kazandım. Üyelik ücreti yok, sipariş zorunluluğu yok, yıllık aidat yok.Üye olup ürünleri % 40 kar marjıyla satabilir yada ürünleri %40 daha ucuza alıp kullanabilirsiniz. Ürün gamı çok geniş sedef, egzama, saçkıran, yanık, yara gibi bir çok alanda memnuniyet sağlamıştır. Ürün ve iş bilgisi için bana ulaşın. Üstelik 32 ülkede faaliyette olan bir firma. Yani yurt içi yurt dışı fark etmez bana ulaşın ve hiç bir şey yapmasanız ürünlerle tanışın.
 
 
Gelelim tarife : Verdiğim tarif 24 adet muffin içindir. Arttırabilir yada azaltabilirsiniz.
 
 
 
MALZEMELER:
 
2 yumurta
2 su bardağından 2 parmak az şeker
2 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
2 su bardağı un
4-5 çorba kaşığı kakao
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
dilerseniz portakal kabuğu rendesi ve 1/2 portakalın suyu
 
KREMASI:
 
400 ml SIVI KREMA
300 GR bitter çikolata
4 çorba kaşığı labne peyniri
6 çorba kaşığı pudra şekeri
 
 
YAPILIŞI:
Öncelikle kremayı bir gece önceden hazırlamanızı öneriyorum. Sıvı kremayı ısıtın ve içerisine parçaladığınız çikolataları atın(krema tam kaynamasın). soğuduktan sonra içerisine labne ve pudra şekerini ilave edip çırpın. İşte hazırrr.
Kekimiz için klasik olarak önce yumurta ve şekeri çırpıyoruz, sonra sıvı malzemeler, sonra kuru malzemeleri ilave edip muffin kağıtlarına bölüştürüyoruz. 175 derecelik fırında çubuk temiz çıkana kadar pişirin.
Önceden hazırladığımız kremayı sıkma torbasıyla keklerin üzerine sıkıyoruz.
 
AFİYET OLSUN:)
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder